Υποψήφια Β2' Δυτικού Τομέα Αθηνών

Ριζοπούλου Μαρία

ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΝΕλλάδα

μαθηματικος

Εκπαίδευση
 Μεταπτυχιακό στη Διδακτική και Μεθοδολογία των Μαθηματικών του τμήματος μαθηματικών σχολής θετικών επιστημών (2017-2019)
 Διπλωματική εργασία ‘’ Νοηματοδότηση των ανισώσεων μέσω ψηφιακών τεχνολογιών’’(2018)
 Συμμετοχή σε επικουρικό πρόγραμμα προπτυχιακού και μεταπτυχιακού επιπέδου τμήματος μαθηματικών(2016-2018)
 Απόφοιτη μαθηματικού τμήματος Αθήνας σχολής θετικών επιστημών ΕΚΠΑ με ειδίκευση στη διδακτική των και υπολογιστικά μαθηματικά(2015)
 Απόφυτη γενικού λυκείου(2011)


Επαγγελματική εμπειρία

2020-2021:Ανάληψη εκπαιδευτικού έργου ως μαθηματικός σε ιδιωτικό σχολείο της Αττικής (1ο Γυμνάσιο Αρσάκεια Σχολεία Εκάλης-Ψυχικού)

2018-Σήμερα:Συνιδιοκτήτρια φροντιστηρίου-κέντρου μελέτης ‘Επίκεντρο γνώσης’ στο δήμο Περιστερίου και υπεύθυνη σπουδών μαθητών.

2011-Σήμερα:Παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων σε μαθητές και ομάδες μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών (Φυσικής, Χημείας, Βιολογίας) σε μαθητές γυμνασίου και λυκείου.
2015-Σήμερα:Προετοιμασία μαθητών για μαθηματικούς διαγωνισμούς (καγκουρό , ΕΜΕ)
2015-2018:Παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων και σε μαθητές γυμνασίου με μαθησιακές δυσκολίες
2015:Πρακτική άσκηση στη διαχείριση ιστοσελίδας myconstructor.gr
2017:Εθελοντική εργασία ως μαθηματικός στο κοινωνικό φροντιστήριο της ενορίας του Αγίου Ιεροθέου Περιστερίου
2017-2018:Πρακτική άσκηση (6μηνη) σε πρότυπο πειραματικό σχολείο της Αττικής (1ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Αττικής)
2017:Πρακτική άσκηση (6μηνη) σε ιδιωτικό σχολείο της Αττικής στις τάξεις του Γυμνασίου(Νέα Γενια Ζηριδη)
2015:Πρακτική άσκηση (6μηνη) σε ιδιωτικό σχολείου της Αθήνας στις τάξεις του Γυμνασίου (Αρσακειο Γυμνάσιο Νέου Ψυχικού)
2011-2012:Δημιουργική απασχόληση σε παιδιά 4-6 ετών


Άλλες γνώσεις
Άριστη γνώση αγγλικής γλώσσας(Proficiency of Lancashire)
Μέτρια γνώση γερμανικής γλώσσας(B1)
Πιστοποιημένη γνώση χρήσης υπολογιστών(word,excel,powerpoint)

Επιμορφώσεις
Επιμορφωτικό σεμινάριο στην ειδική αγωγή(2020)
Συμμετοχή σε ημερίδες και ομιλίες της επιστημονικής ένωσης διδακτικής μαθηματικών-ΕΠΕΔΙΜ (2017) και της ερευνητικής ένωσης διδακτικής μαθηματικών-ΕΝΕΔΙΜ(2017)
Συμμετοχή σε σεμινάριο εκπαιδευτικής ρομποτικής μαθητών γυμνασίου του εκπαιδευτικού οργανισμού STEAM.